Google tarkvara arendus- ja ärimudelii lühianalüüs
Google tarkvara arendus- ja ärimudelii lühianalüüs
Iteratiivne mudel
Ärimudel
Reklaam
Reklaamimisel on kolm erinevat komponenti:
AdWords, AdMob ja AdSense.
AdWords
On Google'i teenus reklaamide esitamiseks. Sel juhul tasutakse iga kliki eest. Igale märksõnale määratakse määr. Kui kasutajad sisestavad Google'i otsinguribale päringuid, kuvatakse reklaamid koos orgaaniliste otsingutulemitega (paremas veerus lehe üla- ja alaosas). Kui inimesed klikivad reklaamil ja lähevad reklaamitud saidile, maksab reklaamija selle kliki eest.
AdMob
Google AdMob on mobiilirakenduste arendajatele mõeldud teenus, mis teenib reklaami kuvamisest tulu.
AdSence
AdSense on teenus, mille eesmärk on panna veebiressursside omanikke reklaamimisega raha teenima. Google nimetab neid omanikke kirjastajateks. Nad saavad oma saidil anna reklaamipinda välja rentida.
.
Tarkvara kui teenus
Google Maps API
Google Maps, mida kasutavad kasutajad, kes soovivad saada mingeid juhiseid ühest kohast teise.
Google Mapsi jaoks on üsna suur kasutajaskond ja see saab palju API tulusid, mida kasutavad eriti sellised ettevõtted nagu Trivago, Uber, Pokemon Go ja paljud teised.
Google Workspace
Google Workspace pakub koostöötööriistu, nagu dokumendid, hangoutid, Gmail, kalender, ketas, lehed, saidid ja palju muud.
Kasutajal on võimalik piiratud võimalustega pilveruumi hankida ja pakutavad funktsioonid on suures osas tasuta, kuni kasutaja soovib uuendada, ja nad peavad selle eest maksma, et saaksid seda oma äri jaoks kasutada. Nii et see on ka üks viis, kuidas Google saab raha teenida.
Kasutatud allikad:
https://dev.by/news/razrabotka-po-v-google-praktiki-roli-i-vsyo-vsyo-vsyo
https://sites.google.com/site/net205apples/google-business-model
https://www.garyfox.co/google-business-model-explained/
Kommentaarid
Postita kommentaar